Anunț matrimonial Buzău | 2012

Am 30 ani și sunt singur de ceva timp. Îmi doresc o viață de familie. Sunt o fire deschisă, mă implic și pun multă pasiune în ceea ce fac, nu imi asum niciodată riscuri inutile, sunt responsabil și stiu ce îmi doresc de la
viață. Am apelat la această modalitate pentru a-mi găsi o parteneră de viață, care, la fel ca și mine, își dorește o relație sinceră, bazată în primul rând pe sentimente puternice și pe respect reciproc. Pentru cine înțelege acest lucru, dar și că de fapt avem o singură viață, în care nu poate fi nimic mai rău decât singurătatea și nimic mai frumos decât dragostea ce o împarți cu cineva, eu voi fi dispus oricând să discutăm cu mare drag.
Aștept mail pe adresa czn_cristian@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chat - Buzău PortALL INclusive

;